onsdag 13. mai 2009

Ferdig serie





Her er´n! Klikk på bildene for å se dem større.

13 kommentarer:

  1. Genialt! Fantastisk! En fryd for øyet!

    SvarSlett
  2. Fantialt! Genistisk! En øy for frydet!

    Det ble jo dritbra! Er jeg den eneste som "valgte av kunstneriske årsaker" å ikke fargelegge? FADESE!!!

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott jobba alle sammen! :)

    SvarSlett
  4. Nydelig folkens, jeg får en tåre i øyekroken.

    SvarSlett
  5. Jeg sier som Morten Harper: Noe er bra. Noe er dårlig. Fin flyt fra rute til rute.

    SvarSlett
  6. Innmari heldig minister, som ministrer over slike dyktige kunstnere. Hører han ikke på dette er han lite begavet. ;)

    SvarSlett
  7. Jøss, dette var tøft. Glad eg fant denne. Håper denne blir utgitt ein stad?

    SvarSlett
  8. For en morsom og kreativ måte å stille krav på!

    SvarSlett
  9. Fantialt! Genistisk! En øy for frydet.
    Takk for lånet Kristoffer.

    SvarSlett
  10. Har du lånt noe av meg, Anonym?

    SvarSlett
  11. fint tiltak,
    grei serie,
    håper dere kommer noen vei...

    SvarSlett